Last Updated:

Trøtt start på uka, men den blir bedre…

Categories Blogg

Hei folkens!

I dag er det skikkelig dritt-vær-mandag. Det passer bra, for været står i stil til energinivået i kroppen min. Jeg hadde en brå-våkning med forsovelse, etter nok en våkenatt. Det er litt tungt på sånne dager, men de går jo over etterhvert. Tre og en halv time søvn er i minste laget, så jeg var glad jeg hadde mye å gjøre når jeg kom hjem. Vesla skulle på håndballtrening og kor, og mimmi-ungene skulle komme å være her til mammaen var ferdig på jobb.

Mimmi-ungen hadde migreneanfall da jeg kom fra jobb, Vesla var ikke klar for treningen men Lille-Gull måtte hentes. Jeg dro før Vesla, for hun somlet så lenge at hun bare fikk gå på trening. Lille-Gull gjorde meg i godt humør. Hva er vel deiligere enn å gå med en nysgjerrig liten gutt på ett og et halvt år? Han studerte grøftene. Plasket i alle sølepyttene. Kjente på blomster og steiner. Det var så mye å utforske. Han pludret i vei som bare Lille-Gull kan. Selvsagt brukte vi det dobbelte av den tiden vi skulle, men det var verdt det.

Vel hjemme måtte mimmi-ungen få paracet, og så var det å mekke litt middag. Selvsagt fikk jenta paraceten for sent, så da ble det oppkast med påfølgende vasking. Stakkars lille pia mi. Hun ble lagt på sofaen med klut på panna. Midt i det hele kom Vesla hjem etter trening. Sulten og full av energi. Det var spising og mating, bleieskift og rydding.

Endelig kom storesøster og hentet de to skjønne bonusene mine, og jeg kunne sette meg ned. Jeg skulle bare blunke litt da de var dratt. Det var IKKE lurt, for midt i det hele kom en laaang blink. Resultatet er at jeg endte opp på lading i en time. Ikke spesielt heldig når jeg vet at det ikke skal mer til før jeg ligger å er søvnløs på Tverlandet… Også er det bare mandag. Det kan tyde på at det blir en lang uke..

 

Etter litt sofa-slit dro jeg til noen venner å så Glimt kampen. O’ hoi! Vet dere forresten hvem som leder i eliteserien? The one and only: BODØ GLIMT! Tram ti dam! De vant 4-0 over Vålerenga i dag! BODØ GLIMT FØRR EVIG, MER! MER! MER! 💛🖤💛🖤💛🖤⚽️

Ble altså ikke så verst kveld likevel! Kan faktisk ende opp med å bli ei bra uke det her!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Trøtt start på uka, men den blir bedre…

  1. Håper du klarte og sovne før ut å på morgenkvisten. Så døgnet kommer på rett spor resten av uka.
    Der var litt av en pangstart du fikk😎😊
    Ha en fin tirsdag 😁

    1. Det blir en fantastisk tirsdag tror jeg 🙂
      Har sovet som en beibi, for til tross for ladesekvensen på ettermiddagen var jeg skikkelig trøtt på kvelden.
      Håper du også får en nydelig dag i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.