Tidsoptimist på en nydelig søndag

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå begynner det å tette seg her hjemme, og tid er en kritisk faktor. Typisk for meg som tids-optimist, at tiden er det som stresser meg. Med EM rett rundt døra, er det mye som skal på plass av forberedelser. Det skal pakkes til tur, og ryddes her hjemme, for lille storebror må jo ha det hyggelig sammen med de to firbeinte.

Her i Bodø har Team Nord-Norge måtte gått på tiggerferd. Omtrent totalt fravær av økonomisk støtte til danserne. Skammelig egentlig! Det er jentene og vi foreldrene som har måtte tigge etter salg av lodd, sokker, kakebokser osv.. Resten må vi foreldrene hente fra egen lommebok. Dette er grunnen til at mange foreldre ikke vil ha ungene med på slike aktiviteter.

Viktigste med dagen i dag er likevel noe helt annet! Store Storebror er nemlig 30 år i dag! Hipp hipp hurra!

Det er like morsomt som hver år når Storesøster og Store Storebror blir like gamle. Nå er de begge 30 år. Mine pseudotvillinger som jeg fant ut for en stund siden. Vi feiret den flotte fyren i går, før alle dro hver til sitt. Vi måtte ta det i går, for han hadde egne planer for dagen i dag. Det var ei snill og koselig stund. Alltid hyggelig når familien samles, og særlig i år når vi ikke får være samlet i påska som vi pleier.

I dag er det generalprøve show før EM for hjemmepublikumet. Det gledes. Jeg skal dra for å se på selvsagt, men først skal jeg ut å frekventere det nydelige påskeværet, for her er det nydelig selv om det ikke er direkte vårlig!

2 kommentarer

2 thoughts on “Tidsoptimist på en nydelig søndag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.