Ti ting å elske ved helga

Categories Blogg, Hverdagsliv

Herlighet som livet leverer. Det føles som alle dagene går i pluss. Det betyr ikke at det er de helt store tingene, men det kan være små ting som vipper dagen i riktig retning. Jeg er heldig som har det sånn, for det er det ikke alle som har.

1. Det faktum at det har vært fri fra jobb.

2. Jeg fikk en natt-utflukt med Vesla.

3. Det har vært magisk nordlys ute.

Bare det å gå en kveldstur med Vesla og Daisy, når et massivt nordlyset danser over himmelen var en opplevelse i seg selv og egentlig nok for å si at helga leverte.

4. Det har vært Marcialonga Arctic Race i Bodø.

5. Jeg fikk tilbrakt dagen med gode venner.

6. Vi hadde et spontant besøk på bar etterpå.

7. Bodøbyen viste seg fra sin vakreste side i solnedgangen.

8. I dag ble det en 10 km tur ut i sola.

9. Jeg fikk nyte turen med Mimmi-ungen og Storesøster.

10. I kveld er det jentekveld med Vesla og venninnen.

Når jeg tenker over hvor fin de siste dagene har vært, skjønner jeg hvor privilegert jeg er. Slike helger er bare å nyte for de skal jeg leve lenge på, og nå er jeg skikkelig klar for å brette opp ermene for ei ny uke!

4 kommentarer

4 thoughts on “Ti ting å elske ved helga

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.