Last Updated:

Sjekk hos doktoren

Categories Blogg

I dag har jeg atter en date med legekontoret mitt. Vi får se om jeg evner å roe ned slik kroppen forteller den vil.

Jeg har forsøkt å sove normalt nå, men det er vanskelig når vi har så fine sommerkvelder. Det er da det er godt å sitte ute på terrassen med en kopp te, og telefonen. Leser litt på FB og ser på Insta. Da går tiden og plutselig er det seint igjen. Det er balsam for såre nerver, men helvete for blodtrykket.

Nu vel, det går som det går, men jeg kjenner meg mer levende enn på lenge. Da gjenstår det bare å høre om legen er like enig som meg 😉

Jeg synes jo ikke jeg ser så veldig syk ut, og tenker at ukrutt forgår ikke så lett. Nå må bare treningssenteret åpne igjen sånn at jeg får trene litt cardio, da skal du se alt blir mye bedre!

Situasjonsrapport etter å ha blitt sjekket opp og i mente: Magefølelsen stemmer. Jeg er frisk, men trenger å få stumpen ut av sofaen, og ikke minst begrense inntaket av usunn mat. Tilbake til administrasjon vol 2… Mamma’n til Vesla skal slankes!! 🙄

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.