Når ikke engang helg er helg lengre

Categories Blogg, Hverdagsliv

Selv om det er lørdag, har det ikke vært rom for noen avslapping. I dag ble det helgejobbing både på meg og Vesla. Det er litt sært, for akkurat nå er jeg å jobber på samme museumsanlegg som Vesla. Det positive er at vi fikk tatt lunsj sammen om ikke annet.

Å jobbe på samme plass ble merkelig i dag. Jeg kjente på at jeg har nulltoleranse for familiær fleiping, og ble veldig streng. Verken Vesla eller jeg var komfortable. Da er det godt det tilhører sjeldenhetene at vi jobber sammen. Vi dro hjem sammen, og jeg var en svipp-tur innom butikken, men Vesla var så sliten at hun ventet i bilen.
En soldat hviler når hun kan, og en power nap var akkurat hva hun trengte. Nå skal mor roe helt ned, og bare lase batteriene, mens Vesla som er full av energi, vasker rommet sitt.

2 kommentarer

2 thoughts on “Når ikke engang helg er helg lengre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.