Mor vil ha «big-girls-shoes»

Categories Blogg

I dag har jeg virkelig latt det gå varmgang i bankkortet. Mor skal ut å lufte seg litt i helga, og trengte litt nytt tøy. Jeg hadde lyst på topp, skjørt og «stor-jente-sko».
Topp og skjørt var enkelt, og jaggu havnet det ikke en ekstra topp, kosebukse, bh og en råstilig bukse i garderobeskapet i tillegg.
«Stor-jente-skoene» derimot.. Jeg gikk fra skobutikk til skobutikk. Jeg vil ha noen høye støvletter med tynn hæl, men det var ikke sesong for det!

Sesong for det?! Det gir vel jeg katta i! Det er jo akkurat det jeg vil ha akkurat nå! Nei, da må jeg vel bare bruke noen av de gamle, selv om det ikke er «stor-jente-sko».

Det er problemet når man vet hva man har lyst på men det ikke er på moten for øyeblikket. Jeg bryr meg ikke om mote, og bruker akkurat det jeg har lyst til.

Jeg som ville ut å se rocka ut! Nei, nei! Da ble det ikke helt som jeg hadde tenkt, men jeg finner vel på noe likevel 😂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mor vil ha «big-girls-shoes»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.