Mamma’n til Vesla fryser henne ut..

Categories Blogg

Jeg har faktisk eget kamera. Det er et ganske ok kamera, og de som har samme påstår at dette tar ganske bra bilder. Det skulle man ikke tro med tanke på hvor mange dårlige bilder jeg har lagt ut på bloggen. Men det skyldes at bildene jeg har lagt ut, er tatt med et mobilkamera. Da jeg fikk det nye, måtte Vesla ut på foto-shoot. Jeg måtte øve!

 

 

 

 

 

Stakkars barn! Det var så kaldt ute, men mamma’n dro vintertøyet av ungen og satte henne i fjærsteinene for å bli tatt bilde av. Hun prøvde riktig nok å protestere. Til og med ganske høylydt, men ingenting kommer gratis i livet. Skulle hun få kakao, måtte hun fryse litt først!

 

 

 

 

Når noen da lurer på hvorfor jeg ikke kjøper meg kamera og legger ut litt bilder med et visst preg av kvalitet, ja da følte jeg meg litt dum av å innrømme at jeg faktisk har et kamera, men jeg ikke har tatt mer enn 100 bilder med det. Vel og merke siden sommeren 2018, men jeg har aldri lagt bildene over på en PC.. Før nå!

 

 

 

 

På dette tidspunktet ba jeg henne om å bite seg litt i leppene. Blåfargen på leppene var ikke direkte flatterende. Vesla lurte på om hun kunne gå inn å ta en dusj mens jeg stilte inn zoomen på nytt, sånn at hun ikke fikk neglebit. Hørt sånt!

 

 

 

 

Jeg fikk til slutt teket på det. Ja, det trodde jeg i såfall. Det ble bedre enn med telefonen, selv om jeg fortsatt har en lang vei å gå. Barnet fikk slippe å sitte halvnaken i fjærsteinene, og vi gikk inn å fikk i oss litt varm kakao.

Instagram og Facebook.

4 kommentarer

4 thoughts on “Mamma’n til Vesla fryser henne ut..

  1. Å herregud.. (haha) Du må bare vite at dersom jeg skulle forgå av latter, er sannsynligheten stor for at det er din skyld gjennom et innlegg som dette (haha)..
    Jeg mener.. I tillegg til selve storyen, går du ‘mamma-politiet’ midt i mot, -og da er jeg solgt, ass (haha)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.