Lediggang er roten til alt ondt

Categories Blogg

Den som ikke har natta ro, har ikke dagen god! Så sies de kloke hoder. Jeg vet ikke om jeg kjøper den helt. Jeg var ferdig å male i natt klokken 02.30, og spratt opp klokken 08.30 klar til dyst. Bruker man natta har man jo flere timer til rådighet!

Dagen startet med at maskeringstape ble tatt ned, avispapir ble fjernet, og møbler ble satt på plass. Jeg måtte bygge hinder slik at husets pelsballer ikke ble tatt for å være malingsruller mens jeg holdt på. Så var første prosjekt ferdigstilt, og mor var meget selvtilfreds.
Altså; Jeg har fått revet en terrasse som skal erstattes med trapp og en platt på bakkenivå. Det var hovedprosjektet. Så fant jeg ut at tiden var inne for å rive rekkverket på den andre, og sette opp nytt. Det ballet på seg til å sette opp ny trapp en annen plass i tillegg. Siden det regnet sånn måtte jeg male litt av stua, og det er nå ferdigstilt.

Jeg elsker jo å ha hundre baller i lufta på samme tid, og når jeg fanger én, har jeg en lei tendens til å kaste opp en ny. Da må vi vel få opp en til ball? Det snurrer og spinner i hodet mitt, og jeg er redd jeg ikke skal ha nok å gjøre i sommer.

Ja, da bygger jeg like godt en pergola. Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg nok!

2 kommentarer

2 thoughts on “Lediggang er roten til alt ondt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.