Kjære Skatteetaten ❤️

Categories Blogg, Hverdagsliv

Det å feire at mamma er 80 år i dag, har vært kjempekoselig. Vesla og meg tok de to firbeinte med oss i bilen og kjørte ned på hytta for å besøke jubilanten. Der vanket det kaffe og kaker, og ikke minst en bedre middag. Snakk om herlig! Det er bare en ting som slår meg; Hvorfor etset jubilanten som skal stelle i stand til fest? Hvorfor skal den rydde og vaske, bake og ordne til for egen feiring? Burde ikke andre ordne det for å gjøre ære på jubilanten liksom?

Familien skal ha en stor-feiring litt senere, så da skal ikke mamma gjøre så mye. Da fikser vi til henne. Det skal bare mangle liksom!

Nå er det aksjon «Finn de pokkers kvitteringene» her hjemme. Jeg skal jo fylle ut kjærlighetsbrev til skattemyndighetene, så da må jeg jo legge ved årets minner for å bevise min intense kjærlighet. Ja, så skal jeg selvsagt være ferdig før klokka 23.59! Bare å begynne å skrive da. Er ikke mer enn tida og veien nå, så ønsk meg lykke til!

4 kommentarer

4 thoughts on “Kjære Skatteetaten ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.