Last Updated:

Jeg skal bli rik!

Categories Blogg

Reklame |

Det er tusen ting som burde vært gjort her hjemme. Masse tøy som skulle vært ryddet og sortert, masse ting i bodene som skulle vært gått gjennom og vurdert om det skulle vært kastet, men jeg orker ikke.

Indiska//Indiska

 

Jeg gidder ikke bry meg litt engang! Jeg er altfor lat!

Husarbeid er ikke for meg. Jeg er laget for kos og komfort. Faktisk tror jeg det er en feil på lønnsslippen min, for jeg skulle definitivt hatt lønn til å kunne hatt en egen stab i hjemmet bestående av en kokk, renholdsansvarlig og vaktmester. I dag innehar jeg alle disse stillingene i tillegg til fulltids mamma med fulltids jobb utenfor hjemmet også.

Det hjelper å dagdrømme om den store lottogevinsten som skal sikre meg evig rikdom og berømmelse når virkeligheten ber meg om å fikse alt selv. Jeg har planer om å bli rik en gang, men før jeg kan innkassere den store gevinsten må jeg nok begynne å spille på lottoen. Men inntil da koster det meg ikke noe å vindus-shoppe..

Valentino Lyslykt Transparent//Håndkle Diamond 50×100 cm 50X100 cm Rosa//Valentino Skål Transparent//Mineral Wear® Diamond Glow Dust 6 ml Starlit Glow//CL Diamond Universal Toiletbag//Physicians Formula

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg skal bli rik!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.