Jeg har fått baby

Categories Blogg

Endelig kan jeg sladre om min søte hemmelighet. I går kom nemlig skatten min hjem. En nydelig liten pelsdott med navnet Daisy Dior.
Hun er så søt at jeg får vont i tennene!

Jeg ventet meg en liten søt pelsdott som kom til å bli hundset rundt av elsklingen i huset, Monty, men den gang ei. Dette er ei skikkelig lita bølle. I dag herjet de rundt på gulvet, og Monty spratt elegant unna. Så endelig fikk hun tak i han. Hun hogg tak i rumpa på han, og da han kom seg løs, stod hun igjen med masse rumpe-pelsen mellom tennene.

Det virker som vi har fått en liten demon i huset til tider, men smått hersker det skikkelig harmoni også. De spiser sammen, de sover sammen og leker sammen, men at vi har fått en ny sjef i huset, er det ingen tvil om.

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg har fått baby

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.