Hva skjedde med helga?

Categories Blogg

Det er med sorg i stemmen å melde at helga snart er over. Hvordan kan det ha skjedd? Her har jeg virkelig mistet track of time! Jeg skulle jo kose meg mye mer!

Vesla har hatt pappa-helg, og jeg har ikke fått gjort noe av de store planene mine. Riktignok har jeg strøket en t-skjorte men det er også alt.

Nja, nesten alt.

Fredag sov jeg hele kvelden og lørdag var jeg sosial. I dag var det dags å dra en tur i kirka og få syndenes forlatelse og alt sånn. Det var nemlig presentasjonsgudstjeneste, hvor årets konfirmanter ble presentert for menigheten. Tenk at Vesla skal konfirmeres. Det er helt sprøtt! Hvor har årene tatt veien liksom? Det var ei fin stund i kirka selv om pappa’n til Vesla lo av meg da jeg gikk til nattverd for han mente det løpet var kjørt allerede. Skader ikke med litt ekstra forsikring tenker nå jeg.

Og helga? Hvor tok den veien? Nja, jeg vet ikke men jeg fortjener egentlig litt mer helg synes jeg. Nå må jeg turbo-kose meg sånn at jeg er klar for ei ny uke meg masse ting som skal skje. Mye å glede seg til. Spennende greier på jobb, høstferie og Snuppa kommer hjem! Kan ikke bli bedre. Men først må jeg nyte helga!

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva skjedde med helga?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.