Hva gikk galt i går? (Gjesteskribent: Vesla selv!)

Categories Blogg

Mamma var direkte sur allerede da hun kom inn gjennom døra. Hun var sur fordi jeg hadde fått en anmerkning på skolen, fordi jeg hadde glemt lekse. Var egenetlig det noe å bli sur for?

Når mamma var så sur, bannet jeg til henne. Hun ble ENDA surere. Det ble jeg også. Mamma sa jeg ikke fikk bli med venninnen min på Natt på museet. Da ble det hvertfall KAOS!!! Jeg visste det innerst inne, men tenkte ikke over at jeg kom til å få konsekvenser 🙁

Mamma gikk opp på rommet mitt, og hun kom ned som the Hurricane! Hun påstod rommet mitt så ut som et hore-hus. Hvordan kunne hun vite hvordan et hore-hus ser ut? Hun sa jeg måtte gjøre de glemte leksene og rydde rommet. På en fredag?! Hell nooo! Da jeg sa det, ble hun skikkelig DRITSUR!

Vi kranglet og kjeftet helt til jeg begynte med leksene, og hun la seg for å sove på sofaen i mens.

Da jeg var ferdig med leksene tok hun internettet fra Ipaden og telefonen har hun alt tatt for noe annet, så sa hun jeg fikk gå opp å rydde. Bare for at jeg  ikke vet hvor thightsene mine er, og jeg hadde kamp i dag, kom hun opp for å lete etter de på rommet mitt. Da rage-quitet dama. Hun dro frem alt papir og søppel og begynte å kaste det som lå slengt, Jeg måtte løpe opp og ned hele tiden med ting, mens hun bare satt der og kjeftet og kastet,  og jeg måtte redde dyrebare ting opp fra søppelposene. Hun var helt gal! Kastet og kastet!

Tilslutt ble hun rolig. En liten stund. Hun klikket på nytt da hun fant løsneglene sine. Jeg prøvde å forklare at de kan brukes på nytt, men det hørte hun ikke på. Hun var bare SUR!

Det ble ikke akkurat god stemning, men tilslutt ga hun seg og tok ned to store poser med søppel og gikk. Rommet er ikke ferdig, så hun blir sikkert ko-ko igjen i ettermiddag, men jeg har vært å spilt to kamper i dag og trenger å slappe litt av først!

PS! Mamma har rettet litt på skrivefeil og ordlyd 🙂

Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva gikk galt i går? (Gjesteskribent: Vesla selv!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.