Hederlig omtale fra Gryende

Categories Blogg

Jeg følger noen faste blogger, og jeg er unektelig glad i blogger med meninger, stemning og flotte bilder. Gryende.blogg.no er en av de flotte bloggene jeg følger jevnt.

Siden siste dager har vært noe begivenhetsrike har jeg ikke fått lest så mye, så i kveld satte jeg meg ned for å lese innleggene som har vært lagt ut.  Så kom jeg over innlegget som bare var den fineste omtalen jeg noen sinne har lest om bloggen min.

Det man ønsker å formidle gjennom bloggen og det leseren forstår kan stå i kontrast til hverandre, så det at noen faktisk skjønner bloggen så til de grader spot on, gir jo en enorm boost. Noe skriver jeg for å provosere og engasjere, ellers er det stemningsrapporter fra hjemmet. Det var jo bare Vesla og meg. Nå er det Snupsi, Vesla og meg. Ja, og en liten pelsball. Nå skal det sies at det er Snupsi som kupper bloggen med humor, men jeg soler meg litt i glansen jeg også. Det kan nesten se ut som Snupsi snart må skrive det gjesteinnlegget hun har lovet meg…

Tusen takk Gry  for  den fine omtalen. Det er fantastisk at du tar deg tid til å skrive disse rause omtalene. Jeg er ydmyk og stolt over alt det flotte du skriver om oss. ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Hederlig omtale fra Gryende

  1. Wow.. Nå er det min tur å bli rørt her!..
    Jeg omtaler jo bare det jeg ser slik jeg ser det, så det er jo dere som står bak bloggene som har æren for at de fremstår slik jeg beskriver 😉
    – Også bare sånn for å presisere, så er du også blant de morsomste jeg vet om! Det dreier seg kun om at det kun er noen ytterst få ledende komikere som har potensial til å få meg til å le av i dagevis. Jeg mener.. Jeg er seriøst blodfan, liksom! Jeg mener.. Når man husker at blogginnlegg ble gitt ut i september foregående år, da snakker vi star-struck ved ev. møte og the whole escalada, liksom *haha*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.