Hawaii 💃🏻

Categories Blogg

I dag har mamma’n til Vesla funnet frem party-trusa og skal kose seg med gode venner. Jeg skal altså på Hawaii-party hos en av venninnene. Det gleder jeg meg til, for det er alltid fantastiske fester der. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene hos henne.

Partyteltet er kommet opp, smittevern-regler er overholdt, der er det heller ikke noe som er overlatt til tilfeldighetene.

Det betyr også at det er hviledag i oppussinga. Eller hviledag og hviledag fru Blom. Først prøvde jeg meg på gulvet, men ble forbannet fordi det ikke ble bra nok. Så ryddet jeg i bodene og fant frem en uanstendig mengde søppel og fikk det kjørt bort. Jeg følte meg som en knust termos da jeg kom hjem halv fem.

Det var vært overnatting her, og jentene er blitt jaget til brødboksen flere ganger, men ikke spist likevel. Vesla og Bestisen møtte meg med et unnskyld-meg-skal-du-ikke-lage-mat-til-oss-før-vi-sulter-ihjel-blikk da jeg kom inn gjennom døren, og mor gikk rett i pannekakesteiking.

Litt stasj til i kveld er likevel klart.

Nå skal jeg bare finne ut hvor de selger kokosnøtter slik at jeg får laget meg en BH, skjørtet laget jeg av fjordårets julenek. Dette blir toppers! 👍🏻

4 kommentarer

4 thoughts on “Hawaii 💃🏻

  1. Sänder alla mina tankar till er och era läsare i dessa Corona tider <3 Tillsammans kan vi klara det <3<3<3. Här är mina bästa shoppingtips under min karantän <3

    Campadre:
    https://campadre.se/tipsa/7817?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=7817

    Best secret:
    https://www.bestsecret.se/r.htm?rc=K5UKQ33DLZE4S&c=se&utm_campaign=copylink_invitation&utm_medium=copylink&utm_source=invitation&utm_content=registration

    Refunder:
    http://www.refunder.se/b/Spara50

    1. Det blir bedre, vi må bare alle være hensynsfull og fornuftig. Det var håndsprit på bordet sprit-servietter på alle toalett og på alle bord rundt om. Vertinnen hadde gjort sitt og vel så det for å begrense muligheten for smitte.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.