Geir Bjarne begikk innbrudd!!

Categories Blogg

Jeg sliter så utrolig med søvnen for tiden. Det er egentlig helt typisk når det blir mye støy og uro rundt meg. Akkurat som ting blir bedre av for lite søvn? Det resulterer jo bare at jeg blir ekstra oppfarende og tar alt mye mer til meg.

I natt gjorde jeg flere tapre forsøk, men endte opp med en liten times søvn. Selvsagt er dagen full-booket med møter, så det nytter ikke å dra hjem tidlig. Da var det bedre å begynne på jobb kl 06.00 sånn at jeg i det minste fikk utnyttet den søvnløse tiden.
Nåja, det var vel mest for at Snupsi skulle være på flyplassen kvart på seks, og jeg ikke gadd å kjøre hjem igjen.

Det positive er at når jeg kommer hjem i ettermiddag, kommer jeg garantert til å sovne tidlig og sove som en stein hele natta.
Da jeg kom på jobb ble jeg møtt av en vekter som kunne fortelle meg at alarmen var gått i bygget, og jeg spurte litt stresset om han hadde vært inne og sjekket, og det hadde han.

NOTE TO SELF: Robotstøvsugere kan utløse alarm, for de bryr seg ikke om å slå av alarmen før de entrer alarm-sonene!

Vi har døpt de to siste medarbeideren vår Geir-Bjarne og Arne Belinda, og en av de to er nok synderen om ikke begge. Jaja, de gjør i det minste jobben rimelig så lenge vi ikke må betale vektere for utrykning. 😂

2 kommentarer

2 thoughts on “Geir Bjarne begikk innbrudd!!

  1. Her kan jeg røpe at stumtjeneren på jobben har fått navnet Gunn-Margit. Dessverre tror jeg nok at Geir-Bjarne er ‘out of her league’, med hans tekniske finesser og moderne utforming (haha)

    1. I følge fakturagrunnlag har Geir-Bjarne beveget seg på uautorisert område FEM ganger i natt, så jeg anser det som min plikt å utstede en skriftlig advarsel til han i morgen! Hils Gunn-Margit 🌺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.