Festival-klar? Langt i fra..

Categories Blogg

Det var deilig å komme hjem til guttene. Huset var strøkent, og de to skattene virket nesten glad for å se meg igjen. Bare nesten for hjemkomsten min ødela visst for yngstemann sin date.

I morgen er det Parken-festival. Jeg og min partner in crime skal campe hos mor og far mens de er på hytta. Hjemme-alene-fest i alder av 48 år altså.. 😂 Jeg må finne frem noe stasj, for litt fjong må man jo være. Så må vi ha litt god mat og drikke, for her snakker vi skikkelig jente-helg. Egentlig vet jeg ikke hvor jeg skal begynne som vanlig.

Jeg fikk opp et fantastisk minne om Vesla i dag, og siden jeg savner henne litt deler jeg med dere.

Etter en forferdelig shoppingrunde med Vesla og Mimmi-ungen gikk jeg sliten og motløs til bilen… Med uhyggelige smerter i visakortet, hveste jeg gjennom sammenbitte tenner: “Det å handle med deg Vesla, er et sant mareritt!” “Pjuh” kom det resolutt, “Så lenge det er et mareritt, er det ikke på ekte!” 😏

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.