Last Updated:

En singel mammas dagbok 3. innlegg

Categories Singel mammas dagbok

Hva har en singel mamma i nattbordskuffa?

Det er myteomspunnet hva som befinner seg i nattbord-skuffene på soverommene i det ganske land. De fleste antyder vel at det som befinner seg der, ikke egner seg for de under 16 år, men er det egentlig den hele og fulle sannhet? Det er hevdet at tre av ti norske kvinner har en dildo i nattbordskuffen. Det gjelder om man er gift eller ugift. En dildo kan selvsagt være et et trygt alternativ til det å ha med noen hjem fra byen, men velger man å benytte seg av det man blir tilbudt ute på byen, kan det være lurt med kondomer der også. Jeg skal ikke moralisere over dette her og nå, konstaterer bare at det er sånn.

En foredragsholder skulle slå av en spøk foran en gruppe kvinner, og hevdet at en hver kvinne med respekt for seg selv hadde en vibrator i nattbord-skuffa. En av damene løftet resolutt handa og ristet voldsomt på den. «Det et vel nå du skal si at du ikke har dildo?» Foredragsholderen så lattermild bort på damen. Hun så forvirret på han og svarte: «Nei! Jeg har ikke noe nattbord..!»

Nattbordskuffa er liksom den private plassen hvor ingen uvedkommende har adgang. Det er en opplest og vedtatt sannhet.

En hver singel mamma har garantert hemmeligheter i nattbordskuffa si. De tingene man ikke vil de unge håpefulle skal vite om. Ikke alle har gjenstander til selvhjelp i nattbordskuffa. Det er de som faktisk har bøker, medisiner, lesebriller og til og med våpen. Takk gud, at det siste tilhører sjeldenhetene.

Personlig er jeg glad for at nattbordskuffa er bare min,  og jeg har en del hemmelige saker der. Det er så hemmelig at jeg ikke vil vise det til NOEN, og det er med skrekkblandet fryd jeg avslører det her. For finner ungene det ut, blir det garantert ikke populært.

I mitt nattbord er det lakris og sjokolade!

Grunnen til at det ligger der og er en hemmelighet, er enkel.  Jeg vil ha det i fred, og det er greit å ha alt innen rekkevidde når jeg ligger på hotellputene mine og ser på film. Finner ungene ut at det er der, kan jeg garantere at det er i godteri-himmelen neste gang jeg får cravings!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “En singel mammas dagbok 3. innlegg

  1. Tipper det er flere enn 3 av 10 som har en dildo i nattbordskuffen, veldig snd om det ikke er det. Du har mange hemmeligheter i nattbordet ditt du, la meg tippe: kanin eller delfin 😜😂 kos deg du og ha en fin dag 🌹

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.