En rørt og beveget mamma

Categories Blogg

I dag har vært ei snill stund med Vesla. Hun har hatt overnatting med drillen, og det var ei fornøyd jente som ble hentet på hotellet. De hadde gjort god figur i NNM så det var mange gode resultater som var feiret. Vesla hadde en begivenhetsrik dag foran seg. I dag skulle de sette opp Skjønnheten og Udyret. Det var to forestillinger, og jeg hadde billett til siste.


Herlighet så mjuk man kan bli om hjertet 😍. Ikke bare av eget barn, men også av andres. Jeg satt helt starstruck å så på alle de flinke danserne, de vakre kostymene og den fantastiske koreografien.

Godt jeg hadde nok av Kleenex i veska! En ny ting vi har opplevd/overlevd sammen, Vesla og meg. Det er ikke alltid like gøy å kjøre til øvelser gjennom året, men stunder som dette gjør det bare SÅ verdt det.

PS! Vesla nektet meg å komme i ballkjole og med jaktkikkert, men mitt møte med finkulturen ble ikke så verst likevel.
Nå er jeg altså offisielt blitt en dance mom!

2 kommentarer

2 thoughts on “En rørt og beveget mamma

  1. Kjempekoselig, og du har all grunn til å være stolt dance mom ❤😊 Det er verdt å se oppvisninger når et semester er ferdig, for da forstår man hvilken jobb som legges ned.

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.