Det nærmer seg nå..

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå nærmer det seg, og mor i huset begynner å bli noe kokt i toppen. Her skjer det mangt!

Siste døgnet har gått med til å få på plass disse fantastiske ungdommenes deltakelse i First Lego League, og det er bare fem dager til take-off. Tirsdag er D-dag for deltakelse, men der er en pappa som holder på med plan B. Nervene er på høykant. Hvis du vil lese om hvorfor dette er så viktig, og kanskje støtte med noen kroner, er dette spleisen til gruppa. Snille Bunny har støttet, og det setter vi enormt stor pris på.

Så er det den lille blivende valpe-mammaen i huset. I dag sover hun mye. Kjefter litt på Monty når han vil leke. Ikke rart hun er grinete på han. Det er jo han som er med-årsak til at hun er i denne situasjonen. Stort sett ligger hun klint inntil meg på sofaen. Hun vil ha kos!

Som om ikke det er nok, har Vesla og jeg trent på vanskelige ord i forskjellige julesanger. Det er mange underlige ord for en 15 åring. I dag er det Kulturskolens julekonsert, og det gleder jeg meg til. Vesla måtte opp grytidlig for å fikse dagens outfit. Åhh.. den som hadde vært 15 igjen.. Mor og jeg skal dra på siste konserten i ettermiddag. Det gledes. Regner med det er ett stykk slitent pikebarn som blir med hjem.

Så gjenstår det å se da.. Er det full action når vi kommer hjem, eller har vi ennå noen dager på oss før det bryter løs?

Dagen skal avsluttes med Glimt-kamp i Bergen. Som jeg gleder meg. Brann skal stå æresvakt for Glimt når de kommer på banen. Det står det respekt av, ref. Kampen mellom RBK og Molde i fjor, der RBK ikke ville stå æresvakt for fjorårets serievinnere.

Tror det blir en fin dag, men noe sier meg at det også blir en dag med høy Kleenex-faktor for oss med emosjonell inkontinens..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.