Det meldes over 20 grader i helga!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Jeg som skulle ta så mange flotte bilder på jobb i dag, men så glemte jeg det helt av. Det ble rett og slett litt mye å tenke på, og litt liten tid. Nå er det like før sesongstart, og det tetter seg litt til rundt ørene på meg. Masse som gjenstår, men liten tid. Og ingen bilder altså!

Det gledes til en ørliten Trondheims tur i helga. Mon tro hva jeg skal der? Jeg skal i alle fall møte student-ungen, og det gledes. Hun var hjemme i konfirmasjonen til Vesla, men det er lenge siden nå. Rart at man savner den ungen så mye, enda vi er på FaceTime omtrent daglig.

I ettermiddag har det snødd igjen. Hva er det med de som sier det er global oppvarming? Global oppvarming my ass! Vi fryser oss halv i hjel jo!

Ingen fare for å bli solbrent på ei stund heller ser det ut for, til tross for at det er meldt over 20 grader i helga. Det er helt sant! Leste nettopp på FB at det var meldt  7 grader fredag, 8 grader lørdag og 7 grader søndag. 22 grader totalt! Sånn er det å leve her nord! Vi er takknemlig så lenge det bare slutter å snø!

Tenker jeg setter meg ved pianoet og trener på sangen «Sol, sol! Kom til meg!» Det er rette været for det!

8 kommentarer

8 thoughts on “Det meldes over 20 grader i helga!

  1. Ahh.. Dere har såvisst ikke noe monopol på drittvær der oppe, nei! Her kom nemlig det siste snøfallet et par dager før 17 mai!.. 😛
    – Greit nok at jeg er en vaskekte nordmann med stål både her og der, som har sansen for både kulde og snø, -men ikke til 17 mai *hehe*

    1. Jeg er desperat etter sol nå! Kan ikke huske at været har påvirket meg slik før, men jeg blir gretten når jeg ser ut vinduet. Regn, sludd, hagl og kaldt! Det er ikke mine favoritter og nå vil jeg ha SOL!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.