Last Updated:

Dagens kjøtt og fleske kontroll

Categories Blogg

Da ble jeg veid og overhode ikke funnet for lett. Status er at jeg er en tungvekter i særklasse. Oppblåst i magen og stinn som bare juling! Jeg fryktet det verste da vekta ble dratt fram.

0,9 kg ned fra forrige uke. Det vil si 1,1 kg totalt etter to uker, ca en halv kilo etter tidsskjema på 10 uker. Jeg var overlykkelig, og hadde definitivt ikke sett den komme. Sannheten er at lunsjen i går var salt, feit og god og kvelden i går resulterte i popcorn og cola mens jeg inntok ei meget avslappet holdning på sofaen. Jeg visste at all den salte maten kunne gi meg et slag for baugen, men lykke står den kjekke bi.

Nå begynner jeg å kjenne at jeg har lyst å gi litt faen. Hun som pisker med å drikke vann og spise regelmessig på jobb har ferie, og resultatet er at jeg overhode ikke har selvdisiplin nok til å få i meg mat og vann når jeg skal. Så hva gjør jeg da? Jo, jeg pålegger henne det i ferien også!

Neida, det er bare på fleip! Likevel er det en helt klar indikator på at det ikke er en livsstil-endring som har fått satt seg, den må jobbes mye mer med.. Vi kjører på!!

Status 2/10 er 1,1 kg.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

Godt medarbeiderne har respekt for sjefen..

2 kommentarer

2 thoughts on “Dagens kjøtt og fleske kontroll

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.