Hvor er filtrene på fotoapparatet? 🤨

Categories Blogg

Ja, så var helga helt over og uka godt i gang.

Kanskje bra det sånn at ikke bloggen overøses av innlegg hele tiden. Helt klart at denne mamma’n har lite å gjøre når Vesla er i seng, for da spinner hjernen rundt sin egen akse.

Jeg har tilbragt helga sammen med mor og far. Flåsete bruker jeg å si at de ødela meg som menneske, for de ga meg en fantastisk barndom og lite å klage over. Vi jentene var skikkelig heldige med foreldrene. Garantert at vi fikk de beste! ❤

Bloggen min har vært overfylt av dårlige bilder tatt med iPhone. Jeg har alltid ønsket meg skikkelig kamera, men det har aldri vært tema. I helga fikk jeg speilrefleks kameraet til far. Han syntes det ble for stort og uhåndterlig. Åhhh! Jeg ble så glad!

Jeg prøvde det ut og fikk ikke ETT klart bilde første timene.. så skjønte jeg at det var TO plasser jeg kunne skru på linsa.. OMG! Jeg er ei skikkelig kløne av og til, men til mitt forsvar skal sies at jeg ikke fikk bruksanvisning og er for sta til å spørre!

Så nå skal jeg ta bilder! Kommer sikkert til bli reine bildekavalkade her inne!

Vesla var litt søt når hun så på meg og sa tørt: «Du kan jo ikke ta bilde av dæ sjøl, for det e jo ikke filter på det!»

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.