Vesla i full panikk!!!

Categories Blogg

På tur til toget fikk jeg telefon fra mitt skjønne lille pikebarn. Hun var lettere hysterisk i telefonen.

Onsdag feiret vi storebrors 21 års dag, og midt i feiringen så vi en oter som tuslet over parkeringsplassen til stor begeistring for oss som tilskuere.

Vesla var ikke så god å forstå så oppskjørtet som hun var. Jeg måtte spørre hva hun egentlig mente. «Mamma det e et helt gjeng med otera utenfor huset!» Jeg måtte jo bare spørre om de ikke var fine, og hva mente hun med et helt gjeng? Hun og venninnene hadde søkt tilflukt inne, for de syntes de var litt skumle. På nytt prøvde jeg å spørre hva hun mente med et helt gjeng. «Mamma! Nu dunka det i heile huset!» Flirfull måtte jeg spørre om hun trodde de banket på fordi de ville på besøk? «Ikke vær dom mamma! De hold på å bryt sæ inn!» 😂😂😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.