Last Updated:

Våte saftis-kyss.. 💕

Categories Blogg

Jeg blir nok aldri noen mester-kokk, men kjøleskapgrøt kan alle lage som kan måle opp mengde. Sunne ting som er enkle å lage og man ikke bruker tid på, bruker å smake begredelig, men ikke denne kjøleskapgrøten. Når jeg da toppet det med frosne bær, ble kjempegodt. Nesten som en dessert. Jeg laget en stor porsjon, slik at jeg har noen dager. Tid spart sånn. Men var faktisk kjempe godt.

Når jeg da også fikk i meg min ingefær-shot, ble det en frokost med så mye sunne saker at jeg nesten at jeg nesten boblet over av energi. Det endte opp i klesvask og sport på TV. Likevel klarte jeg ikke å finne roen, så til slutt fikk jeg på meg treningstøy og trente litt zumba og pilates. Lille storebror kom ned i stua mens jeg holdt på, og kniste litt i det han så meg. Han påstod jeg ikke så direkte elegant ut, men berømmet meg faktisk for å i hele tatt trene.

Etter en kjapp dusj, var jeg klar for en date med drømme-mannen. Jeg vurderte lenge hva jeg skulle ha på meg på daten. Grunnen er fordi man aldri vet hvilket aktivitetsnivå man kan forvente sammen med han her. Det kan være kos i sofakroken med ei bok eller kanskje litt TV. Men i går ble det en skikkelig helaften men kaker og brus. Det hele ble avsluttet med noen solid våte kyss. . Lille Gull feiret altså 2 års dag og jeg fikk saftis-suss. Yummi! Mine barnebarn kaller meg for Mimmi, og Lillegull elsker sangen MiMiMI, og jeg hevder hardnakket at det er fordi han digger mimmien sin.
Det var ei snill stund, og jeg dro da sukkernivået begynte å gjøre seg gjeldende på de søte små. Det er det som er det beste med å være mormor. Jeg kan nyte å være med de små gullungene, og forlate akkurat når jeg vil. Men jeg er gjerne med den lille drømmemannen når tid som helst.💕

2 kommentarer

2 thoughts on “Våte saftis-kyss.. 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.