Nå fyrer jeg i ovnen snart!

Categories Blogg

Første 17.mai tog gikk jeg med de firbeinte klokka 07.00, etter det ble det to tog til, og temperaturen sank nærmere og nærmere null for hvert tog. Det er en kald vår i nord. Likevel var det en fantastisk dag med mine, og det ble 18.000 skritt med bunadsko, UTEN gnagsår.

Hva gjør det da at værgudene ikke riktig var på godsidene i dag?

Kl 07.00 Første tog


Kl 12.30 Andre tog, og sola var borte


Kl 16.00 Tredje tog, da kom den sure vinden

Store og små har spist kaker, is og god mat. Vi har tatt med oss en positiv covid-erfaring og bare vært familien samlet mellom togene, og Storesøster har disket opp hele dagen. Det har vært helt nydelig, og jeg feirer gjerne en runde til. Men det er fryktelig kaldt nå..

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå fyrer jeg i ovnen snart!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.