London baby ❤️

Categories Blogg

London Baby ❤️

London er en av byene jeg alltid ender opp med å dra tilbake til. London og Barcelona. Ikke egentlig for at byene er så fine og koselige, men fordi de representerer et mangfold av kulturer og severdigheter. Jeg vil fremheve en viktig ting med London; Uansett hvor man kommer, blir man møtt og ønsket velkommen. Alle smiler, er hyggelige og ønsker oss en god dag. Jeg merker at jeg smiler stort sett hele tiden. Visste du forresten at du forbrenner mer kalorier av å smile fremfor å være alvorlig? Ja, sånn er det, så enda en grunn til å smile til alle du møter.

Det blir vel ikke rare tiden jeg får til å vandre rundt i Londons gater denne gangen, men litt skal jeg nok få tid til, håper jeg. Vi må jo strekke litt på føttene imellom slagene vil jeg tro.
Litt bilder ble det på morgenen før vi startet dagen, for da måtte jeg ut å få meg en luftetur.

Nærmeste nabo og utsikten fra rommet er Kensington Palace.  Jeg klager ikke på naboene altså. Tenkte jeg skulle ta bilder av gata opp ved siden, for der var det ambassader på rekke og rad, men det fikk jeg ikke lov til av noen barske menn med automatvåpen. Selv om jeg kan være tøff, yppet jeg ikke med dem i dag.
Selv om det blomstrer må du ikke la deg lure. Det er bikkje-kaldt her. Føler meg nesten som hjemme i Bodø! Jeg savnet faktisk lua mi, og de fleste som var ute hadde pakket seg godt inn!

Selvsagt ikke jeg da. Nei, for jeg tenkte det var vår i London i mars. Så feil kan man ta. Samma det. Da vi var ute etter lunsj, fant jeg løsningen. Når det ble kaldt svippet vi bare innom en butikk eller to, så da var null det stress. Og butikker.. Ja, det et det overalt!

Sånne løsninger går jo dessverre ut over noen, så visakortet lider..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.