Lille storebror søker Lykke ❤️

Categories Blogg

Jeg synes definitivt lille storebror burde finne en kjæreste som heter Lykke. Er ikke det er nydelig navn? Jeg involverte han i planene mine. Oppgitt ristet han på hodet og nektet å ta del i planene. Lille storebror var forøvrig enig i at navnet var fint, men mente det var urealistisk å finne en kjæreste utelukkende basert på navn. Hva vet vel han, lille ungen min?

Jeg ba han sende meg noen pene bilder slik at jeg kunne legge ut en etterlysning etter Lykke.

-Mamma! Det e det ei jente skal be om, Ikke mor mi! 😂

Dette var bildet han sendte meg. Tror han ikke at jeg har bedre? Barnebilder kanskje? Hmmm..

Det var ikke mye oppløftende svar å sende mammaen med de beste intensjonene. Jeg skal jo bare finne den beste svigerdatteren som jeg synes VI skal ha. Jeg foreslo at vi kunne sende anmodning til folkeregisteret og spørre pent etter adressen til alle som heter Lykke og som er i passende alder. Med tanke på at jeg har hatt en hyper-ung kjæreste var han tvilende på det punktet om passende alder. Han gjør det sannelig ikke enkelt for meg!

“Lille storebror søker Lykke”

Tro så hyggelig det kunne vært om mammaen fikk finne kjæreste til sønnen? Da hadde han ikke trengt å bekymre seg om vi kom til å gå overens engang. Rampen påstod at det var det han bekymret seg minst om hvis han fant kjæreste. Hørt sånt?

Han påstod han ville finne seg kjæreste selv, men hva er det for tull? Skjønner ikke den rampen at ingen kommer til å ta hensyn til vårt eget beste som meg? Nåja, kanskje jeg heller skulle legge ut en annen annonse.

 

“Svigermor søker Lykke til Lille storebror?”

Pfft! Han avslo det også. Seriøst! Den gutten skjønner virkelig ikke sitt eget beste.

Hva med bilde av barnehage-bilde av gutten min? Han er riktignok på jobb da..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.