Jeg klarer ikke mer!

Categories Blogg

Dagene går så ulidelig langsomt når man venter på noe. Det er så mye jeg skulle ha gjort, men ikke finner tid til, selv om jeg gjerne vil. Jeg vet ikke om jeg klarer mer.
Jeg føler at jeg bare står på stedet hvil, og ikke kommer meg av flekken. De rundt meg ber meg om å slappe av og roe ned, sier at tiden ikke er inne ennå.

Skjønner de ingenting? De må jo forstå at jeg sliter? Det er vanskelig å ha det sånn, og det verste er at det ikke er første gang heller!

Det er sånn hvert eneste år, og i år klarte jeg ikke holde meg! Selv om adventen ikke begynner før søndagen, måtte jeg hente frem stjerna. Den passet perfekt der. I tillegg har jeg hengt opp jule-gardinene. Det begynner å nærme seg nå, og jeg gleder meg helt ubeskrivelig. Advent er den deiligste tiden på året, og i dag har jeg handlet inn til den.

Cola, renholdsprodukter og roser i premie. Joda, det skal nok bli ei deilig advent 💜

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg klarer ikke mer!

  1. Enig med deg. Adventstiden er flott. Jeg skjønner ikke dem som lager jul før de har nytt advent. Lilla istedet for rødt. Og alt annet som følger med.

  2. De få som ikke er muslimer i nabolaget her har satt opp julestjerner og adventstaker for lengst. Ikke vi da, men fra helga kommer balkongen vår til å blinke som et diskotek 😜👍🏾

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.