Jeg er høyere enn et høyhus

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå som det virker som jeg har dumpa Hang Over for godt, er det ingen grunn til at ikke jeg skal kunne nyte et glass vin i sommervarmen. Ja, bortsett fra én ting. Jeg klarer ikke å regulere blodsukkeret dagen derpå. Jeg blir skyhøy, og vil bare sove hele dagen. Det er et skikkelig ork å stå opp og trø til med litt solid fysisk fostring, som er det eneste som virker å ha god effekt.

Jeg er fortsatt så fersk på denne diabetes-greia, men har fått såpass kontroll at jeg stort sett ligger å vaker på grenseverdier for diagnose. Da er det no dritt at jeg blir så høy hvis jeg drikker alkohol. Særlig siden de fleste blir lav av det. Men ikke meg!
Det kjennes ut som karma prøver å si: «Skjønner du ikke tegninga Heidi? Du skal gi pokker i å drikke alkohol!» Jeg har svart karma med at det skal den drite i, og da får ting bli som det blir liksom. Jeg betaler heller den prisen!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.