Finner ikke noe formildende, tvert i mot!

Categories Blogg, Fotball-supporter (Heia Glimt), Hverdagsliv

Jeg har ikke endret mening fra i går, tvert i mot! Kristoffer Hagenes bør ikke dømme på det nivået han nå dømmer. Til det har han åpenbart ikke god nok dømmekraft!

Ikke nok med at han dømte som en stut under cupfinalen i går, men han lar seg jaggu avbilde med molde-supporter på kvelden. Er det da rart at man lurer på om dommeren er kjøpt og betalt?
Selv svarer hovedpersonen til AN:

-Jeg og mine dommerkolleger var ute en tur på Aker Brygge sammen med en delegasjon med venner. Jeg har tatt bilder med Bodø/Glimt-fans og Molde-fans, både før og etter kamp. Så det har jeg ikke noe problem med å bekrefte, sier Hagenes.

For meg sier det alt. Han har ikke forstått begrepet med en armlengdes avstand og uhildet atferd. Ergo: Helt feil person i helt feil divisjon og jeg endrer ikke min oppfatning av dommeren. Ferdig snakka!

Men, uansett. Det ble tap for Glimt, og det faktum endres ikke. Nå er det derimot Frankrike-Norge som gjelder! Her skal det kjempes. Heia Norge!!! 🇳🇴

4 kommentarer

4 thoughts on “Finner ikke noe formildende, tvert i mot!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.