Last Updated:

Ferdigmat er ikke alltid like vellykket..

Categories Blogg

I dag måtte Vesla og jeg fikse noen småting på ettermiddagen. Dette representerte at det ble litt shopping, men det er jo ikke akkurat et problem for ei jente med svart belte i shopping. (Les: Vesla)

Vi dro i femtida, og tett før åtte var vi skrubbsultne. Vi dro innom en matbutikk med varmdisk for å få i oss litt snadder-mat. Jeg mener, det er jo fredag tross alt.

Da vi kom holdt de på å vaske disken, og heldige oss fikk alt til halv pris. Vesla valgte to koteletter og jeg valgte baconburger. Her skulle vi virkelig kose oss. Vi betalte og gikk ut i bilen. Ikke snakk om å vente med maten til vi kom hjem. Vesla åpnet posen sin, og skjønte med ett at koteletter ikke er det samme som grillskiver…

Jeg prøvde å fortelle henne at de kanskje var veldig gode, selv om det ikke var grillskiver.

Virket ikke helt som de falt i smak i unge lovendes gane…

Heldigvis hadde jeg kjørt safe. Jeg mener, hva kan gå galt med en baconburger. Eneste jeg bekymret meg for, var antall kalorier, men minnet meg på at de skal nytes og ikke telles. Jeg åpnet min pose, og var ikke interessert i å dele noe med Vesla. Karma is a bitch! I posen lå det 3 baconburgere, men bare det. Ikke noe brød eller ost. KUN burgerne! Fy søren, så skuffet jeg ble. Her hadde jeg gledet meg til en skikkelig feit burger med ost og dressing, så var det bare tre tørre burgere der!!

Vesla var overlykkelig, og tok gladelig i mot en mens jeg spiste mistrøstig på en annen. Det var IKKE godt, så jeg ga opp etter halve. Håpefulle frydet seg stort, for det var mat som passet hennes kulinariske gane perfekt!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ferdigmat er ikke alltid like vellykket..

  1. Hehe..
    Halvfabrikata er heller ikke alltid vellykket. Jeg skal helst unngå hvetemel. Toro glutenfri blomkålsuppe ble forsøkt i dag fordi jeg var lat. Fysj, for en smak…den minnet ikke om den vanlige Toro-suppa. Jeg kommer ikke til å spise opp den der.

    1. Jeg er ikke så glad i å lage mat, og er vel heller elendig på å lage mat fra bunnen, så blir mye halvfabrikat herfra. Vanligvis er jeg ikke kresen, men i går var det solid nedtur. Da jeg kom hjel ble det litt roastbiff, cottage cheese og oliven. Livet ble straks mye bedre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.