Etter den søte kløe..

Categories Blogg, Hverdagsliv

Er det dette som kalles mandags-mårra-blues? OMG, vi er så trøtte begge to, både mor og datter. Vi var skikkelig treg-startet, og måtte gi oss det akademiske kvarter før vi dro med neste buss. To trøtte damer..

Denne helga følte jeg det gikk over stokk og stein i konkurransen, og Vesla fikk ikke ut sitt fullstendige potensiale. Spenningen gjorde nok at hun fikk litt overtenning, så jeg gruet meg til hun kom hjem, men det var det ingen grunn til. Hun var blid som ei lerke!

En titt på dommer-skjema viste at det var streng bedømming, men mye å bygge på. Solo 1 Baton fikk hun en forbedring karaktermessig, og solo drilldans var bedre vurderinger fra dommerne med lavere poengsum.  Men nå kan hun drite langt i -23/-24 sesongen, og bare se fremover.

Det hviles ikke lenge på laurbærene. Nå skal hun bygge videre på det som var positivt og trene på det som trakk ned. Hun har helt konkrete oppgaver, så alt er opp til henne.

Dagen i dag regner jeg med blir tung og seig, vi er slitne begge to. Da henter jeg motivasjon i at det er i dag årets museum skal kåres, så det blir spennende. Mer kritisk er det at jeg skal være på jobb til seint i kveld, men det går seg til vil jeg tro! Etter den søte kommer jo som kjent den sure svie!

2 kommentarer

2 thoughts on “Etter den søte kløe..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.