Er det ikke det ene så er det jammen ta det andre! Grrrrr!

Categories Blogg

Jeg er så ultra forbannet som det går an. Jeg vet ikke hvem jeg er mest grinete over, men første runde meg selv. Strengt tatt bare meg selv..

Jeg slurvet med klesvasken i helga, så det fikk hopet seg opp. Det ble ikke bedre av etterfylling av sengetøy som konsekvens av Vesla sin hinderløype.
Jeg fant ut at det var på tide å ta en sjarmør-etappe i går kveld, og beordret Lille Storebror til å henge opp i dag tidlig. Jeg tok ut tøyet og ga han stampen. Han hengte opp, så jeg kunne legge sammen nå i dag.

Jeg elsker å lukte på nyvasket tøy, og begravde derfor ansiktet mitt i klærne. Det var like før klikket! Det luktet overhode ikke nyvasket! Jeg hadde glemt å sette på maskinen, og tok ut skitne klær uten å merke det, men det skyldes at Vesla hadde lagt våte laken inn i vaskemaskinen. Verre er det at Vimse-hodet som skulle henge opp, ikke reagerte på lukt og at halvparten må ha vært tørt.

Greit det er kjedelig å være hjemme, og jeg begynner å gå tom for idèer om hva jeg kan gjøre, men å vaske klær dobbelt.. Nei, da ble jeg forbannet på meg selv!!

Så satte jeg på maskinen på nytt igjen da, og gledet meg til å få sette på neste. badet begynner nemlig å svømme over av tøy. Da maskinen var ferdig, tenkte jeg at det egentlig gikk litt kjapt, men konkluderte at jeg sikkert hadde satt på et hurtig program. Det hadde jeg ikke, men den jæ*** maskinen hadde ikke gjort som den fikk beskjed om! Klærne var våte, MEN IKKE VASKET!!

Etter å ha forsøkt meg som vaskemaskinoperatør, konstaterer jeg at maskinen har gått til sitt-ned-streik, og muligens vedtatt fullstendig produksjons stans på permanent basis. Jeg er så klinforbannet som det går an. Der ryker enda mer av oppusssings-budsjettet!

Det er ikke engang en liten aprilspøk, selv om jeg håpet det i det lengste. Nei, her er det bare å bestille ny asap!
I lys av dagens dato, og allerede avlyste giftermål, er det vel best å legge frem bildebevis for å få mottatt litt sympati til både meg og sparekontoen.

2 kommentarer

2 thoughts on “Er det ikke det ene så er det jammen ta det andre! Grrrrr!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.