Bloggtreff som endte på en Snurr

Categories Blogg, Hverdagsliv, Reiser og opplevelser

Du vet når du møter nye mennesker første gang, så føles det som man har kjent hverandre hele livet? Når man møtes, og praten går ubesværet om alt mellom himmel og jord? Å møte sånne mennesker er helt uvurderlig, og sånn hadde jeg det i dag da jeg havnet på (en) Snurr!

Dette møtet var planlagt for et år siden, men da gikk det seg ikke til, men denne gangen klaffet alt.

I fjord hadde jeg planlagt å reise på mitt første bloggtreff. Det var i Trondheim, og det var Kari som dro det hele i gang. Vi var flere bloggere som skulle møtes, og Kari hadde satt opp et spennende og allsidig program. Jeg gledet meg masse til ei blogghelg. Selvsagt fant kroppen til kvinnen med jernhelsen det for godt å ikke spille på lag, og jeg måtte bli hjemme. Kjedelig, men sånn er det av og til.

Men ikke i dag! Da ble det omsider bloggtreff på meg også.

Jeg møtte Kari på en liten søt kafé og selv om vi ikke har møttes før, var det helt naturlig med en god klem som hilsen. Da var standarden satt, og skravla satt løst. Kari fortalte om noen av hennes spennende planer som jeg håper hun får realisert, og jeg gleder meg til å se resultatet av. Ellers gikk praten om løst og fast, før vi fant ut av vi trengte bildebevis.

Heldigvis var det Kari som stod for bildene, for som kjent er jeg ingen kløpper på det området.

Tiden gikk rasende fort, som det gjerne gjør i godt selskap, og til slutt måtte vi bryte opp, og dra hver til vårt. Det var et så koselig møte at det må vi få til igjen!

Og nei, det var ikke fordi vi så dypt ned i en vinflaske at vi var på en snurr, men Snurr var navnet på kaféen vi møttes på!
Takk for stunden Kari, dette må vi gjøre igjen!

10 kommentarer

10 thoughts on “Bloggtreff som endte på en Snurr

  1. Næææ, så kult, nå har du møtt den kuleste bloggeren, dronningpoeten – møtt henne jeg også, alle tiders dame, jupp, ekte, ærlig, alle tiders dame 👍🏾🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.