Amming er ikke alltid naturlig

Categories Blogg, Galskap satt i system, Hverdagsliv

Jeg kom over en video på Dagbladet.no med en dame som fortsatt ammer. Hun synes dette er veldig viktig å belyse, og legger ut videoer om dette. I utgangspunktet er jeg for amming og synes det er den mest naturlige ting i verden, men jeg synes hun kan holde det litt mer privat. Hele verden trenger ikke informeres om det, tenker jeg.

Det er ikke sånn at jeg misliker at det sitter mammaer å ammer de søte små, det er bare koselig tenker jeg, men denne damen ammer MANNEN sin! Det er sært å gå ut med synes jeg. Hva de gjør på privaten, er ikke mitt anliggende, og  strengt tatt vet jeg ikke om det skjer offentlig heller, men det hadde jeg reagert på. Se snakker om nærheten og intimiteten det gir, men for meg ligger det så nært seksuelle handlinger, at det blir krasj i hodet mitt.

Amme gjerne barna i full offentlighet, men mannen din.. Nei! Det blir sært!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Amming er ikke alltid naturlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.