Administrasjonssjefen er tilbake, verre enn noen sinne

Categories Blogg

Ja, så var de deilige dagene over. Nå er det slutt! Slutt på ubegrensede mengder med is, brus og god mat. Ikke mer ubegrenset Netflix med tilhørende cola og potetgull. Tilbake til den nådeløse administrasjonen og kostholds kontrollen. Opp å bevege rumpa, og være litt aktiv igjen. Nye 10 uker med bevisstgjøring rundt mat og aktivitet. Det skal gå bra, selv om jeg kjenner motivasjonen min ikke er like god som sist gang. Kanskje jeg skal ta på meg en eller annen gammel kjole, ta bilde av meg selv i den og henge det på kjøleskapet? Jeg får meg en god latter om ikke annet 🙂

Fra i morgen er det på’n igjen med å drikke masse vann, og å spise fornuftig mat. Det er ikke så rart at jeg går i gang igjen, for jeg har vært noe oppblåst i magen, småkvalm og ugrei. Faktisk var det så galt at jeg begynte å lure på om jeg hadde noe mer alvorlig å bekymre meg for. Til slutt fant jeg ut at jeg fikk ta en test for å sjekke…

Neida, tøyser nå bare, men synes det bilde er så morsomt! Ferien slengte tilbake 1,2 kg, så nå er status 9 kg totalt sett, men jeg har bestemt meg for at det vil være mer motiverende å starte på scratch. Dag 0 med 0 kg og 0 cm, så får vi se da. Jeg sitter å planlegger de neste dagenes meny, samtidig som det må det handles inn for å lage en ny dose med energi-shot. Fitbiten ligger på lading. Nå skal den få kjørt seg! Men før jeg begynner, skal jeg kose meg med restene fra helga.

 

Jeg tenker det beste er å spise opp alt som er fristende før jeg går løs på de sunne alternativene, men det er sørgelig lite fristende igjen. Jeg kan jo trykke inn en sjokolade før morgendagen starter. Det er vel innaforr??

Handlelisten for de neste dagene består av:

  • Ingefær
  • Mandler
  • Mango
  • Laks
  • Grønnsaksblanding
  • Ryvita
  • Kalkun pålegg
  • Røykalaks
  • Avocado
  • Kylligfilet
  • Chilli
  • Kokosmelk
  • Bananer
  • Jordbær
  • Cottage cheese
  • Sitron
  • Grapefrukt
  • Havregryn
  • Frosne bær
  • Egg
  • Leverpostei
  • Oliven

Det er ikke billig når man skal leve sunt i Norge. Hvis man vil spare penger og kjøpe billige alternativer, renner kaloriene på så det holder. Hvis noen har tips til middagsretter med lite kalorier, så mottas dette med takk. Eneste kriterium er at det må gå kjapt og lage, og at kokken trenger begrensede kokkekunnskaper.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.