Oh boy! Jeg har forsovet meg! 😨

Categories Blogg

De fleste har vært der, og noen mer enn andre. Det er helt kaos i hodet mitt hver gang jeg oppdager at jeg er sein, og noen ganger er det verre enn andre.

Jeg skal forlate Vesla og ha ei uke ferie fra jobb, stress og mammarollen, derfor planla jeg å stå opp tidlig å lage en deilig frokost som vi skulle nyte sammen. Det ble ikke helt sånn, for brått stod det ei lita jente på gulvet og lurte på om ikke hun skulle på skolen?

Jeg spratt opp og halset på meg klær og løp ut på kjøkkenet og laget frokost. Rask kikk på klokka tilsa at jenta alt var en halv time for sein, og jeg skulle hentes om ytterligere en halv time.

Jeg pakket sekken til Vesla mens hun spiste, vi plystret i tannpussen og løp ut i bilen. Gullhøna skravlet lystig og ønsket meg god ferie når hun gikk ut av bilen. Skikkelig godklem og suss fikk jeg også.

Problemet nå var bare at det var fem minutter til pick up, en time til flyet gikk og en halv times kjøring til flyplassen. Det hjelper sikkert på at jeg ikke var ferdig pakket i tillegg.

Vel hjemme ble det kastet litt toalettsaker i kofferten og så stod sjåføren i døra. Bare å komme seg i bilen.

Da vi ankom flyplassen gikk det radig med innsjekk og jeg stresset mot gaten. Reisefølget ville i kiosken, og jeg spurte bestyrtet om de var klar over hva klokka var. Begge så spørrende på meg, og jeg himlet med øynene og sa at det var 20 min til takeoff.

De to andre satte i storlatter og sa at det var det ikke. Det var 20 igjen til innsjekk for bagasjen stengte.. 😖 Brått senket jeg skuldrene og fikk pusten i normalt gjenge igjen.

Men typisk meg å bli så kaotisk i hode når jeg forsover meg.

Så nå sitter jeg på flyet. Ser ut som et takras. Fikk ikke gjort noe annet en en kjapp tannpuss. Men hvem bryr seg? Jeg rakk flyet og har FERIE! 🤪

Sånn ser man ut når man har Snapchat-sminke på seg 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.