Jeg er vel akkurat som alle andre!

Categories Blogg

Fritt for små barn i huset helt frem til søndag. Det er deilig det!

I morgen reiser jeg sammen med en venninne til stor-Oslo. Da blir det hotell, vin, ut på byen, vin, hotell, shopping, vin og ja jeg nevnte vel vin?

Når jeg har barnefri er det fantastisk godt å bare være meg. Vi skal fylle så mange roller i løpet av et døgn. Jeg er mamma, sjef, kollega, foresatt, oppdrager, hushjelp, lærer, psykolog, lege, kokk, omsorgsperson og masse mer!

Det er liksom ikke så ofte jeg kan være bare meg!

Vel, ikke bare meg. Venninne også.

Skal også være mamma noen timer. 17 åringen min som bor med pappa skal komme å lunche litt med oss. Blir sikkert litt shopping også. Det blir fint. Jeg ser henne ikke så ofte, og sist var i midten av august.

Men så skal jeg være bare meg. Tøysete, fjasete og rare meg.

Jeg sørget for at jeg alltid har med meg mine barn. I hjertet mitt er de selvsagt, men nå som et symbol på kroppen. Er symbol på det beste jeg har klart i livet. Et symbol på mine fineste øyeblikk og minner.

Jada, vet det! Jeg er akkurat som alle andre. Myrsnipa som elsker sine barn, og må skryte av ei tatovering. Men jeg synes den ble vakker!

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er vel akkurat som alle andre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.