Bartebyen, nå kommer jeg!

Categories Blogg, Hverdagsliv, Vesla og Snuppa

Herlighet for et spetakkel det har vært nå på morgenen. Vesla er klar for en ny konkurranse helg, og denne gangen håper hun å gjøre det bedre enn forrige. Hun er klar til å sloss mot seg selv og forrige rundes poengsum. Realitetsorienteringen hun tok med seg selv fungerte, og nå er hun så skjerpet som hun bør være. Det betyr ikke at hun er noe mindre grinete enn det hun bruker å være, bare at hun er mer fokusert på sterke armer, strake armer, point, og strekk! Jeg håper virkelig hun får reist kjerringa for seg selv!

Det har vært et broket år for henne så langt. Hun har hatt en solid motbakke å gå, men poenget er at hun går den selv. Skritt for skritt. Alt privat drama, skader, tonnevis med skolearbeid, skvis mellom drill og lekser har gjort sitt. Når forrige konkurranse gikk skitt, tørket hun tårene og bestemte seg for å gjøre det bedre denne gang.  Jeg håper hun lykkes, for jeg vil hun skal få med seg at god innsats og godt forarbeid betyr noe og gir frukter.

Og nå er helga her!

Jeg gikk helt bananas når det kom til draktene hennes denne runden. De ble helt nydelig!!! Det er ikke ofte jeg sier det når det kommer til min evne til å jazze opp med glitter og stasj, men fytti katta altså! Jeg kan når jeg vil. Det skal sies, det var Vesla og meg i fellesskap.

Vesla reiser i ettermiddag sammen med noen venninner, og jeg følger etter i kveld. Da skal jeg gjøre bartebyen utrygg. Neida, skal ikke det, men jeg skal møte Snuppa og campe hos henne og kjæresten. Det blir bra! Jeg har ikke sett henne siden jul. Heller ikke pels-prinsen! Jeg er så spent på reaksjonen hans når jeg kommer. Denne helga gleder jeg meg virkelig til! Bartebyen, se opp! Nå kommer jeg!

2 kommentarer

2 thoughts on “Bartebyen, nå kommer jeg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.