Slutten nærmer seg

Categories Blogg

I går la jeg ut innlegg nummer 800!
Det var altså et aldri så lite jubileum som jeg ikke engang var klar over før i dag, men som burde vært mye bedre skrevet enn det som faktisk ble lagt ut.

Nåja, det ble som det ble, og fikk du ikke det med deg kan du lese om mine livsstils endringer i lenken.

I dag kjenner jeg at det nærmer seg slutten. Ingen dommedags profeti, men jeg tenker på pandemien som har knefalt en hel verden det siste året. Så at enden er nær, er bare positivt.

Snart skal vi leve etter den nye normalen! Jeg tror hygienetiltakene blir å bestå, men jeg gleder meg sinnsykt mye til å klemme igjen!
Også skal jeg være MASSE med mamma og pappa. Det gledes ❤️
Jeg gleder meg til å reise igjen også. Lengselen etter å oppleve mer av verden er enorm!

Denne avslutningen hilser jeg derfor velkommen med glede, for nå er jeg ferdig med å ha begrenset omgangskrets i nærmiljøet. Jeg savner å være med alle mine over hele landet, og verden forøvrig og det skal jeg igjen veldig snart..

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Slutten nærmer seg

  1. Gleder meg også til at det blir litt lettere igjen. Men tror nok vi må leve litt begrenset en stund til. Sommeren tenker jeg, da begynner det kanskje å hjelpe litt 🙂 Men vi får leve som vi KAN fram til det, vi lever tross alt her og nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.