Send meg ei melding hvor du går da du blogger som ikke synes karantenebestemmelsene kan gjelde for deg!!!

Categories Blogg

Leste på en blogg om ei som er satt i karantene, men som ikke kunne holde seg inne forstår du!

“Etter jobb i går gikk jeg innom et kjøpesenter, og man skulle tro at det var en dyrehage. Lang kø med i hvertfall 1 meter i mellom hver eneste person på apoteket, stappa fullt med folk på matvare butikken, og det morsomste lang kø på vinmonopolet.”

Men hva i herrens navn!? Snakk om egoist!?

Håper hun kan sende meg ei melding om hvor hun befinner seg slik at jeg kan holde mine unna de plassene. Hun er sunn og frisk da. Det er jo godt.

Datterene min er også sunn og frisk. Hun jobber med et barn som har puste-problemer og lever i konstant redsel for infeksjoner i luftveiene. Min datter kan fint gå på et kjøpesenter så lenge andre har fulgt retningslinjene, men når sånne som henne bryter karantenebestemmelsene kan min datter intetanende utsette sin bruker for livstruende virus.

I neste setning håper hun vi alle viser hensyn og ikke er egoistiske. Hun er legekyndig da, for myndighetenes anslag om 14 dagers inkubasjonstid hadde hun full kontroll på. Hun ville visst det nå, for hun kom hjem for over en uke siden.

Det er 14 dagers inkubasjonstid, og du kan være BÆRER av viruset uten at du blir syk!!!

Og noen lurer på hvorfor vi ikke får kontroll over situasjonen??

 

Sorry! Nå ble jeg klin-forbanna!!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Send meg ei melding hvor du går da du blogger som ikke synes karantenebestemmelsene kan gjelde for deg!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.