Last Updated:

Mamma’n til Vesla er romantisk

Categories Blogg

I dag har jeg hatt skikkelig sofa-dag. Jeg dro til en venninne på en fantastisk koselig middag med gode venner i går, riktignok etter at Vesla hadde hatt Halloween-party. Jeg dro seint og kom seint tilbake, derfor var jeg skikkelig lat da jeg våknet.
Bestevennen min i dag har vært sofaen!

Ut på dagen fant jeg en film jeg ville se. Av alle ting en romantisk komedie. Jeg, som knapt evner å se en episode av en serie før jeg sovner, så en skikkelig søt film som var så klissete at jeg måtte skylle munnen etterpå! Helt perfekt!

Å se romantiske filmer for meg er enten eller. Enten er det sånn at jeg blir forbannet fordi de er urealistiske eller så er de skikkelig feel-Good piller for gretne kjerringer. I dag var det sist nevnte, og jeg satt og var super romantisk da filmen var ferdig. Litt kjedelig å være romantisk når man er alene da, så da måtte jeg avlede meg selv med en ny film.

Etter tips fra en venninne så jeg den nydeligste filmen om selvrealisering. Herlighet! Jeg trenger et sabbatsår jeg også! Reise verden rundt å finne min indre ro og meningen med livet!

Heldigvis kom Vesla hjem etter å ha vært ute, og hun fikk meg tilbake til realiteten igjen, og romantikken forsvant i matlaging, samtaler om gutter og andre dagligdagse gjøremål.

Blir nok null romantikk på denne mamma’n på ei stund.. Annet enn på film!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.