Hva skjedde på mitt kjøkken i natt?

Categories Blogg

Lillebror dro på reunion 3 år etter russetida. Det betyr at han nærmer seg 22 år, og mamma’n bør egentlig være rolig når han drar på byen. Jeg har innsett at det blir jeg ikke. Det har med at jeg liker å vite hvor de er og at de har det bra.

Rundt klokka fire kom han hjem, og hadde med en kompis som trengte overnatting. De var stille, men jeg sovnet ikke igjen før de sloknet. Null stress..

Da jeg stod opp og gikk på kjøkkenet for å sette på kaffen, ble jeg møtt av et sinnsykt syn.

Jeg skjønte at det ikke var blod, og vurderte ei knust flaske rødvin, men manglet lukta. Hvor pokker kom det der fra? Det så ut som det kom fra taket, og jeg så opp…

 

Solbærsirup!!!

Søndagsmorgen og jeg har vasket kjøkkenet. Ikke fordi jeg har støv på hjernen, men fordi det var en dyd av nødvendighet..

Men jeg bare konkluderer med at det kunne vært verre. Det vet alle som har våknet opp etter at de unge voksne har kommet hjem fra fest. 😂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.