Risikosport og påskeferie

Categories Blogg, Hverdagsliv

Tidlig i januar var jeg på tur til bilen etter jobb, da moder jord konspirerte mot meg og mente jeg burde se Bodø fra fugleperspektiv. Det var isete og glatt, og jeg tok et hallingkast av de skjeldne, men rakk å slå ut med handen og ta meg for i en bil. Nå nei, noen ydmykelse med rumpa i været, det orket jeg ikke!

Prisen å betale for å unnslippe fornedrelsen var en noe vond skulder og arm, men jeg tenkte det kom til å gå seg til. Jeg var midt i årsoppgjøret så det fikk enten gå bra, eller vente på bedre tider.

I går kom jeg meg omsider til legen, litt flau over å komme å syte over en tre måneder gammel skade. Han klemte og vred litt, og fortalte at jeg nok hadde revet av en muskel, og henviste meg til MR. Det var ingen vits å begynne med fysio, for han regnet med jeg måtte ha en operasjon.

Tenk! Nå har også jeg drevet med risikosport og fått idrettsskade! For jeg har alltid sagt at å stavre seg gjennom Bodøs gater på glatta, er risikosport. Fleip til side. Kanskje jeg ikke skal vente så lenge neste gang? Det har vært ganske vondt til tider, og det er ingen vits i det når det kan fikses.

Nu vel! Nå er Vesla og jeg ankommet hytta, og skal campere her med resten av stor-familien. Vi er så klar for litt ferie. Med det ønsker jeg alle sammen en flott dag. Ta vare på hverandre, og nyt dagene! Glad Påske! 🐣

2 kommentarer

2 thoughts on “Risikosport og påskeferie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.