Kreativiteten blomstrer

Categories Blogg, Hverdagsliv

Ny dag, nye muligheter til å starte på ytterligere et nytt prosjekt. Å starte opp noe nytt er det morsomste jeg vet, og når kreativiteten får boble fritt kan jeg ta helt av! Man må våge å drømme stort, og man må satse litt for å vinne!

Nå er det bare noen dager igjen til kåringen av årets museum. De fleste er optimistisk, men jeg er vel ikke helt troa på at vi vinner. Ikke for at vi står tilbake for noen, men fordi vi er så mye mindre enn de andre finalistene. Men hvor kult hadde ikke det vært da? Bittelille Jektefartsmuseet hadde vunnet mot alle odds? Selve museet er en perle i seg selv. Det ligger helt vakkert i fjæra og skuer mot Børvasstindan.  Utstillingen er liten, smakfull og bygget opp rundt konseptet at du skal få museum gjennom alle sansene. Du kan høre og se, men også lukte og føle, i tillegg til at du kan gjøre. Siste sansen er smak, og i Vengen Skafferi får du utfordret din kulinariske gane. Konseptet er enkelt men genialt. Ved hjelp av tradisjonelle råvarer fra Jektefarten har kokkene satt sammen en moderne meny som stadig blir nevnt i rosende ordelag.

Anyways, om vi vinner eller ikke vinner spiller egentlig ingen rolle, det viktige er å jobbe videre uansett hva som skjer, og da kan man la kreativiteten blomstre for fullt! Håper bare noen kan sette på bremsene så jeg ikke setter i gang noe jeg ikke evner å gjennomføre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.