Last Updated:

Den nye sjefen

Categories Blogg, Hverdagsliv

Så fikk altså Sofie Elise baby H! En nydelig liten baby-gutt, og alt ser ut til å ha gått fint med mor og baby. Håper hun koser seg masse med det lille snusket sitt.

Jeg har fulgt Sofie Elise på snap de siste ukene, selv om jeg aldri har latt meg engasjere spesielt mye av henne tidligere. Jeg kom over kontoen hennes ved en tilfeldighet, og begynte å følge med nå og da. Jeg forventet egentlig en mer nevrotisk førstegangs-mamma, som kom til å vise en sminket versjon av et svangerskap. Så feil kan man ta. Det var en realistisk fremstilling om hvordan et svangerskap kan være på slutten. Hun fortalte om det å nyte å være gravid, og om plagene som gjerne dukker opp. Et veldig reelt og nyansert bilde av hennes opplevelse.

Det er så fint at Sofie Elise som er en stor influenser delte en så jordnær blogg om graviditet og veien frem mot fødsel. Sikkert mange som finner ikke bare underholdning, men litt kunnskap om hvordan et sunt og fint svangerskap kan forløpe. All honnør til Sofie Elise, og gratulerer til henne og mannen med lille baby H.

Det som blir morsomt å følge videre, er når den lille vokser til, og om vi får se  Sofie Elise og mannen innse at de har fått en ny sjef i familien?

2 kommentarer

2 thoughts on “Den nye sjefen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.