Check!

Categories Blogg

Pergola – check!

Det vil si at nå er jeg ferdig med pergolaen min. Den ble så fin! Ja, jeg skal ikke skryte på meg at jeg gjorde alt alene, men jeg skrudde dekket om ikke annet. Resten fikk jeg god hjelp til å bygge. Sant og si gjorde jeg vel egentlig ikke noe mer, men nå er den altså ferdig. VI ble ferdig. Nå skal den innredes! Jeg skal få opp både lyslenker og terrassevarmer etterhvert.

Det gledes. Jeg sier som Joe Cokcer, With A Little Help From My Friends. Eneste som mangler er en markise til å ha når det regner, og selvsagt har det vært såpass med regn at jeg ikke har fått brukt den. Men snart..

Nå skal JEG skru opp en port slik at de firbeinte ikke stikker ut hver gang terrassedøren er åpen. Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg! Det skal bli mange fine kvelder her, for jeg har trua på at nå kommer finværet.

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Check!

  1. Så flott det var👍Syns du er flink, både med hjelp og alene.Godt forbilde er du også😀
    God helg🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.