Last Updated:

Med Glimt i hjertet 💛🖤💛🖤💛

Categories Fotball-supporter (Heia Glimt)

I dag var det alvor!

Med Bodø Glimt i hjertet møtte de Legia Warszawa i Champion Leauge i dag. Selv om vi var og feiret stor-dag i familien, måtte vi ha med oss kampen. Vi benket oss i TV stua med kampen på projektor. HEIA GLIMT!

Det begynte trått. 0-1 etter noen minutter, og 0-2 midt i første omgang. Jeg begynte å bli rimelig stresset da Botheim slo inn 1-2 rett før pause.  Holy Molly for en jubel i stua! Trua på seier var tilbake!!!

Glimt startet 2. omgang friskt. De var frempå stadig vekk. Skulle de klare å utligne?  Så kom de pokkers polakkene tilbake og smekket inn 1-3. Hva pokker skjedde nå liksom?

Heldigvis kom Dos Santos innpå og jaggu fikset han ikke  2-3 og jeg kjente stemmebåndene fikk juling og ble såre tvert! Nå var jeg klar igjen!! Kunne heltene klare å utligne, sånn at returkampen blir litt enklere?

Ja vi ælska Bodø Glimt, og vi ælska det vi ser..🎶

Konradsen så rødt og måtte gå rett i dusjen.  Jeg var så forbannet at jeg bet tennene sammen så mye at det er et under at jeg ikke knuste noen jeksler i farta!!

Nå hastet det virkelig, men Glimt var ikke sulten nok. De ble løpende i mellom de siste minuttene, og kom ikke i posisjon. Blodtrykket var skyhøyt da dommeren blåste av!

Det betyr at Glimt får en tyngre jobb neste uke, men jeg har trua. Jeg har virkelig trua!

2 kommentarer

2 thoughts on “Med Glimt i hjertet 💛🖤💛🖤💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.