Handlingslammet, men ikke på grunn av corona

Categories Blogg

I dag har jeg jobbet hjemmefra for andre dag på rad. Neida, hverken corona eller karantene er årsaken. Det er mangel på nett. På kontoret var det dødt hav. Ikke så mye som et bitte lite ping på linjen engang! Da var det bare å tusle seg hjem.

Tenke seg til at når samfunnet ligger i knestående så er det ikke smitte som er vår største trussel, men det å være avskåret fra å samhandle med andre elektronisk. Er det mulig altså? Jeg var litt grinete for på kontoret er alt i en armlengs-avstand og vi har en sinnsykt god kaffe!

Men aldri så galt, for Vesla har hatt mat og helse, og disket opp med en to-retters lunsj til oss. Yummi!!!

Hovedrett var mini-pizza med ruccula og pepperoni. Smakte helt utmerket! Jeg tror nok jeg kan leve med hjemme-skole ennå en stund.

Det var desserten hun virkelig jobbet med. Det var grillet frukt på grillspyd, og hjemmelaget saus til.

Prikken over ien er at restene av sausen som ikke er tilsatt noe søtt, og kan brukes til å lage smoothie. Bare å tilsette kokosmelk.

Kokken var ikke helt fornøyd med å få mamma’n inn på produksjons-området, for jeg  er visstnok utrolig masete med vasking. Så masete og stresset ble jeg at jeg som overivrig håndtlanger hadde et aldri så lite uhell.

Jeg sa vel noen salig paulie ord da jeg rev kaffepressa over, men litt svinn må man regne med. Unge håpefull stod bare hoderistende og så på med da jeg plukket opp glassbitene.

– Hadde du holdt dæ unna som du fikk beskjed om hadde den dær vært like hel, Og videoen æ lage hadde vært fri for bannskap!!!

Pulverkaffe er ikke helt det samme, så NÅ må de bare se til pokker å få det nettet opp å gå! ☕️☕️☕️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.